Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (28)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Козак Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дем'янчук Я. М. 
Наукове обґрунтування нормування затрат у процесі абсорбційного осушення природного газу [Електронний ресурс] / Я. М. Дем'янчук, Ф. В. Козак. // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2012_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Козак Ф. В. 
Про методи зниження токсичності відхідних газів автомобільних двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, В. М. Мельник. // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2012_3_16
У зв'язку із збільшенням кількості автомобільного транспорту за останні роки в Україні зростають об'єми викидів шкідливих компонентів з відхідними газами автомобільних двигунів, що призводить до погіршення екологічної ситуації в довкіллі. Відхідні гази, які утворюються внаслідок спалювання палива у двигунах внутрішнього згорання, є головним складником забруднення довкілля автомобільним транспортом і містять більше 200 найменувань шкідливих речовин, у тому числі канцерогени. Тому проблема зниження рівня викидів шкідливих компонентів автомобільним транспортом на сьогодні є досить актуальною. Водночас досі не розв'язана проблема дефіциту моторного палива, що в Україні постає особливо гостро через брак власних ресурсів. Одним з радикальних методів зниження токсичності відхідних газів автомобільних двигунів є використання альтернативних палив. Перспективними альтернативними паливами є суміші, одержані на основі моторних палив з речовинами, що мають наближені до палив фізико-технічні властивості, достатню сировинну базу та є дешевими. Такими якостями володіють сивушні масла, які є шкідливими для довкілля відходами спиртової промисловості. В результаті додавання сивушних масел до моторних палив знижується токсичність відхідних газів автомобільних двигунів та вирішується проблема дефіциту моторних палив. Використання домішок сивушних масел до моторних палив надасть змогу скоротити сумарні об'єми викидів оксидів вуглецю з відхідними газами двигунів внутрішнього згоряння на 15,6 %, розширить сировинну базу та здешевить моторні палива за рахунок додавання сивушних масел, що є дешевшими.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.364 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Козак Ф. В. 
Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні і підприємствах нафтогазового комплексу. Дослідження складності перехрестя [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Б. В. Долішній, В. І. Гук. // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2012_3_26
Наведено розподіл дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні за видами, кількість загиблих і поранених залежно від виду пригоди та число загиблих на 100 ДТП. Згідно з цими даними найбільша кількість ДТП припадає на наїзди на пішоходів і зіткнення. Наведено шляхи зменшення кількості ДТП і їх попередження. Зображено діаграму розподілу ДТП в Україні за видами станом на 2010 рік. Наведено кількість ДТП, що сталися за участі пішоходів за місцем їх скоєння. Згідно зі статистичними даними можна зробити висновок про те, що близько 30 % пригод відбулися на перехрестях. Визначальним при цьому є рівень складності перехрестя. Проаналізовано існуючий метод визначення складності нерегульованого перехрестя. Проведено розрахунок складності нерегульованого перехрестя вулиць Пасічна-Галицька-Тролейбусна м. Івано-Франківськ за існуючою методикою та з урахуванням фактора "пішохода". Запропоновано удосконалений метод визначення складності нерегульованого перехрестя з урахуванням фактора "пішохода". Надана оцінка складності перехрестя з урахуванням фактора "пішохода" надасть можливість об'єктивніше оцінювати складність перехресть і приймати заходи щодо зменшення складності перехрестя, а отже, - зменшення аварійності на перехрестях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.696 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Крижанівський Є. І. 
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу: досвід та перспективи впровадження енергоефективних технологій [Електронний ресурс] / Є. І. Крижанівський, Ф. В. Козак, М. О. Галущак, С. А. Чеховський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 6. - С. 293-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_6_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.171 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Козак Ф. В. 
Шляхи заміщення природного газу в системах теплопостачання [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Л. Ю. Козак // Нафтогазова енергетика. - 2014. - № 1. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2014_1_15
Розглянуто питання ефективного використання теплових насосів для теплопостачання домогосподарств з метою заміщення природного газу. Запропоновано використовувати теплові насоси в одній технологічній схемі з котлами для спалювання альтернативних видів палива. Вказаний спосіб дозволить утримати сьогоднішній рівень цін на теплопостачання за умов невпинного підвищення тарифів на природний газ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мельник В. М. 
Про підвищення екологічної безпеки автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / В. М. Мельник, Ф. В. Козак // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2011_1_24
Зазначено, що за останні роки процеси деградації грунтового покриву, обумовлені техногенним забрудненням важкими металами (ВМ) та іншими шкідливими компонентами, підсилились та становлять велику небезпеку для грунтів. Рівень забруднення може істотно відрізнятися залежно від відстані до джерела забруднення та його характеристик. Змодельовано процес проникнення ВМ із відхідними газами двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) у грунт та одержано його математичне рівняння. Експериментально перевірено одержане рівняння на розробленій експериментальній установці. Теоретично розв'язано задачу проникнення сполук ВМ із відхідними газами ДВЗ у грунти та одержано рівняння, за яким можна визначити значення концентрації ВМ на необхідній глибині за відомих концентрацій компонентів на двох будь-яких глибинах l1 і l2, та запропоновано спосіб утилізація сивушних масел, що надає змогу дещо знизити шкідливий вплив відхідних газів автомобільного транспорту на навколишнє середовище.
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.791 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Козак Ф. В. 
Аналіз техніко-експлуатаційних показників роботи двигунів внутрішнього згоряння на біогазі з відходів та вторинних продуктів тваринництва [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, С. Р. Шикор // Нафтогазова енергетика. - 2016. - № 2. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2016_2_10
Дефіцит моторних палив для двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) вимагає їх удосконалення з метою зменшення витрати палива при максимальних потужностях двигунів, а також використання одночасно із звичайними паливами на нафтовій основі біопалива та різних їх сумішей. В автомобільних двигунах реакція горіння перетворює енергію нафтового палива на теплоту, а потім - в механічну роботу. В результаті реакції горіння утворюються токсичні компоненти, які викидаються двигунами в складі відпрацьованих газів. Відпрацьовані гази доповнюються побічними продуктами горіння, які є в паливах нафтового походження або в присадках до енергоносіїв і олив. Частково ця проблема вирішується використанням біопалив, які згорають краще, і в продуктах їхнього згорання міститься менше шкідливих речовин. Проаналізовано перспективи використання, можливість покращення очищення та складу біогазу з продуктів тваринництва, розглянуто його переваги та недоліки як автомобільного палива.
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.553 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Козак Ф. В. 
Біогаз із відходів та вторинних продуктів тваринництва як автомобільне паливо [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, В. В. Лучинський // Нафтогазова енергетика. - 2016. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2016_2_11
Враховуючи значний ріст автомобілізації в державі, обмежені ресурси палива для автомобільних двигунів нафтового походження, питання пошуку і використання альтернативних палив є досить актуальним. Як варіант можна використовувати паливо з вторинних продуктів (відходів) тваринництва. Склад біогазу з відходів тваринництва суттєво відрізняється від газу природного походження. Робочий процес згорання в двигунах такого палива має свої особливості. Для його використовування необхідне додаткове очищення, оскільки в процесі згорання можливе утворення побічних токсичних компонентів. Проаналізовано можливості і перспективи використання біогазу з відходів тваринництва, проблеми очищення біогазу, переваги і недоліки його як автомобільного палива. Окреслені основні напрями використання біогазу з відходів тваринництва, в тому числі в сумішах з природним газом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.196 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Козак Ф. В. 
Оцінка електричних струмів під час трибоелектричної взаємодії в металополімерних парах тертя [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, С. І. Криштопа // Проблеми трибології. - 2018. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.07 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Козак Ф. В. 
Удосконалення процесу гальмування під час циклу спуску колони бурильних труб [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Л. І. Криштопа, С. А. Лужний // Прикарпатський вісник НТШ. Число. - 2017. - № 2. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2017_2_27
Мета роботи - підвищення довговічності фрикційних вузлів бурової лебідки за рахунок удосконалення спуско-підіймального агрегату, що вагомо впливає на техніко-економічні показники буріння. Перспективним напрямком удосконалення спуско-підіймальних операцій є автоматизація процесів гальмування на основі широкого впровадження електричних, електронних систем і комп'ютерних технологій для забезпечення оптимальності цього процесу залежно від дії різних чинників. Зроблено математичний опис початкової кутової швидкість гальмівного шківа на початку першої стадії гальмування та закономірності зміни його кутової швидкості за весь період гальмування; визначено кількість свічок, яку можливо спустити у свердловину за умови досягнення внутрішніми парами гальма допустимої температури для матеріалу фрикційної накладки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.521 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Козак Ф. В. 
Економічна ефективність використання біоетанолу на двигунах внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, В. М. Мельник, І. Б. Прунько, Т. Й. Войцехівська // Автомобильный транспорт. - 2018. - Вып. 42. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2018_42_5
Досліджено залежності зміни ціни використаного бензину в паливних сумішах залежно від процентного вмісту в ньому біоетанолу. Для прийнятих цін на бензини і біоетанол із проведених досліджень випливає, що зі збільшенням процентного вмісту біоетанолу в еквівалентному паливі до 80 % досягається збільшення економічної ефективності, завдяки використання низькооктанового бензину, і, в результаті, вартість одержаного палива знижується від 5,8 до 30 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.916 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Козак Ф. В. 
Аналіз економічної ефективності використання біогазу з відходів та вторинних продуктів тваринництва як палива двигунів внутрішнього згорання [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Я. М. Дем’янчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія : Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2018. - № 1. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvifnunge_2018_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Козак Ф. В. 
Підвищення ефективності роботи стрічково-колодкових гальм бурових лебідок шляхом зниження динамічної і теплової навантаженостей [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, С. І. Криштопа, Л. І. Криштопа, Я. М. Арсенич // Прикарпатський вісник НТШ. Число. - 2018. - № 2. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2018_2_21
Проведено теоретичні та експериментальні дослідження навантаженості нових багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок за стендових умов. Знайдено математичниі залежності для визначення сил тертя, зусиль натягів набігаючої та збігаючої гілок стрічки та гальмівних моментів, які розвиваються внутрішніми і зовнішніми парами тертя. На основі динамічної та теплової навантаженості останніх визначено раціональні конструктивні параметри гальмівного шківа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.168 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дикун Т. В. 
Аналіз роботи двигунів внутрішнього згоряння на біогазі з відходів сміттєзвалищ [Електронний ресурс] / Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Ф. В. Козак, Я. М. Дем’янчук // Нафтогазова енергетика. - 2019. - № 1. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2019_1_10
Актуальність проблеми ефективного використання традиційних джерел енергії і пошук альтернативних ресурсів не викликає сумніву. На сьогодні в Україні майже не використовується потенціал низькокалорійних газів, зокрема біогазу, що у значній кількості утворюються на сміттєзвалищах з твердих побутових відходів. Кількість існуючих вітчизняних установок з утилізації цього газу є незначною. На сьогодні цей цінний ресурс в кількості до 1 млрд. м<^>3 на рік викидається в атмосферу і забруднює її, або спалюється у факельних установках. Малорозвиненим напрямком використання біогазу є використання його в автомобільних двигунах внутрішнього згоряння. Однак заміна бензину на біогаз призводить до зменшення потужності двигунів та до збільшення витрати палива. Знаючи компонентний склад біогазу, можна розрахувати теплоту згоряння його та теплоту згоряння газоповітряних сумішей. За результатами аналітичних досліджень побудовано графічні залежності зміни ефективної потужності, крутного моменту і ефективної питомої витрати біогазу від обертів двигуна та здійснено порівняння цих величин з аналогічними при роботі двигуна на бензині. Залежності показують, що використання біогазу в якості палива для ДВЗ призводить до значного зменшення наведених вище параметрів: зокрема ефективна потужність зменшується до 20 %, крутний момент до 22 %, а питома ефективна витрата пального зростає на 170 %. Однак через низьку вартість даного виду автомобільного палива та значну ресурсну базу для його отримання в Україні можна зробити висновок - використання біогазу з сміттєзвалищ варто розширювати, оскільки воно є перспективним, з точки зору енергонезалежності, як окремих суб'єктів господарювання, так і держави загалом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Дикун Т. В. 
Аналіз залишкових газів двигунів внутрішнього згоряння при роботі на біогазі та їх вплив на довкілля [Електронний ресурс] / Т. В. Дикун, В. І. Артим, Я. М. Дем’янчук, Ф. В. Козак, Л. І. Гаєва // Нафтогазова енергетика. - 2020. - № 1. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2020_1_12
Враховуючи обмежені ресурси України в паливі нафтового походження для двигунів внутрішнього згоряння, використання альтернативних палив є досить актуальним. Одним з джерел їх є біогаз з вторинних продуктів тваринництва і сміттєзвалищ. Україна має значні обсяги цих поновлювальних джерел, а їх потенціал сягає більше 100 млн тонн умовного палива. На жаль, цей ресурс використовується мало. В розвинених країнах біогаз широко використовується для виробництва електроенергії в енергетичних установках з ДВЗ. На сьогоднішній день у США обсяг видобутку біогазу становить близько 500 млн м<^>3/рік, Франції - 40 млн м<^>3/рік. В Чехії, Австрії, Данії, Фінляндії та інших країнах біогаз використовується як моторне паливо. Концерни Volvo, Scania виробляють автобуси, що працюють на біогазі. В Україні газ з сміттєзвалищ і вторинних продуктів тваринництва здебільшого викидається в атмосферу або спалюється на факелах, забруднюючи навколишнє повітря. Це спричиняє додаткову емісію парникового газу СО2. Відомо, що основним джерелом забруднення атмосфери є автотранспорт. Токсичними є відпрацьовані, тобто залишкові гази. Світовим парком автотранспорту щорічно викидається до 260 млн тонн оксиду карбону, 40 млн тонн летких вуглеводнів, оксиди нітрогену та ін. Склад залишкових газів ДВЗ залежить від компонентного складу джерел одержання палива і, звичайно, від режиму роботи ДВЗ. Проаналізовано склад залишкових газів ДВЗ при роботі на біогазі і узагальнено вплив їх на довкілля. На основі аналітичних розрахунків визначено, як змінюється кількість складових залишкових газів у залежності від коефіцієнта надлишку повітря та відсоткового вмісту метану в біогазі. Подано рекомендації щодо покращення роботи ДВЗ на біогазі шляхом використання його в сумішах з природним газом. За результатами досліджень побудовано відповідні графічні залежності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.084 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Козак Ф. В. 
Реформування вищої нафтогазової освіти: проблеми і шляхи [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак // Нафтогазова галузь України. - 2014. - № 1. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ngu_2014_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Криштопа С. І. 
Створення математичної моделі розрахунку енергоефективності пересувних дизельних компресорних станцій [Електронний ресурс] / С. І. Криштопа, Л. І. Криштопа, Ф. В. Козак, М. М. Гнип, І. М. Микитій, М. М. Цебер // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2020. - № 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2020_1_7
Проаналізовано досвід розробок вітчизняних і зарубіжних фахівців в напрямку зменшення втрат енергії при охолодженні газу пересувних дизельних компресорних станцій нафтової та газової промисловості. Вивчено причину, чому протягом невеликої кількості років експлуатації продуктивність компресорів знижується, а питомі енерговитрати при цьому зростають. Наведені недоліки існуючих систем охолодження стисненого газу пересувних дизельних компресорних станцій. Сформульовані вимоги до теплоносіїв холодоагентів для систем охолодження стисненого газу компресорів. Здійснено обгрунтований вибір фреону R134а в якості теплоносія для охолодження стисненого газу компресорних станцій. Наведені будова та принцип дії системи високоефективного зниження температури перспективної системи охолодження стисненого газу. Сформульовані завдання та основні припущення математичного моделювання енергоефективної схеми системи охолодження газу. Мета роботи - теоретичні дослідження вибору теплоносія для перспективної високоефективної системи охолодження стисненого газу пересувних дизельних компресорних станцій нафтогазової галузі. Запропоновані вхідні, вихідні дані та загальна структура математичної моделі багатоступеневого охолодження газу пересувних дизельних компресорних станцій. Наведено будову системи високоефективного зниження температури перспективної системи охолодження стисненого газу та принцип дії. Описано та наведено розрахункові формули математичної моделі охолодження стисненого газу пересувних дизельних компресорних станцій. При виборі теплоносія-фреону з умовою подальшого застосування отриманої енергії враховували головну вимогу. Визначаються сумарні питомі витрати енергії на роботу компресорної установки за існуючою та перспективною схемами та показники її енергоефективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 878.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Криштопа С. І. 
Покращення екологічних параметрів дизельних двигунів при їхньому переведення на продукти конверсії метанолу [Електронний ресурс] / С. І. Криштопа, Л. І. Криштопа, І. М. Микитій, М. М. Гнип, Ф. В. Козак // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2021. - № 1. - С. 91-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2021_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.375 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Козак Ф. В. 
Дослідження основних параметрів та обґрунтування вибору газових форсунок для альтернативного біогазового палива [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, В. М. Мельник, В. М. Лотоцький // Нафтогазова енергетика. - 2020. - № 2. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2020_2_5
У зв'язку з тенденцією до дефіциту товарних палив для двигунів в Україні та світі розвивається виробництво альтернативних палив, серед яких біогаз. Проте використання біогазового палива на сучасному двигуні внутрішнього згоряння, обладнаного газовою апаратурою 4 - 5 поколінь, може створити ряд труднощів. Це пов'язано із низькою теплотою згоряння неочищеного біогазу, наявністю вологи та специфікою роботи форсунок. Для правильного вибору форсунок необхідно здійснити дослідження та аналіз ряду основних показників їх роботи та на основі отриманих даних рекомендувати їх оптимальні параметри. Газові (як і бензинові) форсунки мають ряд важливих параметрів, від яких залежить стабільність і рівномірність роботи двигуна, витрата палива, надійність та ін. До них відносяться: лінійність роботи; час реакції форсунки; опір котушки; час спрацювання; здатність підтримувати заводські характеристики; ресурс роботи. Для дослідження нами вибрано форсунки 4 покоління найпоширеніших виробників, а саме: Matrix; Barracuda; Valtek; Hana; Keihin. За показником лінійності роботи низькі показники мають форсунки Valtek, а отже, використання їх на двигунах може призвести до підвищеної витрати біогазу, зниження продуктивності двигуна та прогоряння клапанів. Високими показниками у даному аспекті досліджень володіють форсунки Keihin, а тому вони забезпечать максимальну ефективність спалювання біогазу на двигуні. За часом реакції найкращий показник у форсунок Keihin. Форсунки Barracuda є дуже близькими за роботою до Keihin, а отже, їх використання не погіршить роботу двигуна. Заводські характеристики форсунок, а саме опір котушки, найоптимальніший у форсунках фірми Keihin, а найнижчий показник у форсунок Valtek. Час реакції (спрацювання) форсунок Matrix, Hana та Keihin є досить близьким і становить 2 мс, що забезпечить швидку реакцію та спрацювання, а форсунки Barracuda та Valtek мають погіршені показники за даним параметром. Здатність підтримувати заводські характеристики в межах від 2 до 5 % забезпечують форсунки Keihin, Matrix та Barracuda, а найгірші показники у Valtek - це до 20 %. Ресурс роботи форсунок за умови вчасного проведення обслуговування найбільший у форсунок Keihin, Matrix та Hana, що становить від 200 до 250 тис. км, а найнижчий показник у форсунок Valtek та Matrix - ресурс від 70 до 100 тис. км. Отже, за результатами проведених досліджень рекомендованими для застосування на двигунах у процесі їх переобладнання на газове пальне є форсунки фірми Keihin. Їх застосування забезпечить максимальну ефективність та економічність роботи двигуна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.385 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Криштопа С. І. 
Експериментальні дослідження зниження втрат енергії в агрегатах трансмісії підйомних установок для ремонту свердловин [Електронний ресурс] / С. І. Криштопа, Л. І. Криштопа, І. М. Микитій, М. М. Гнип, Ф. В. Козак // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2021. - № 2. - С. 89-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2021_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 830.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського